flash és más

Elkezdtem az Androidot tanulgatni, ide jegyzetelek magam és mások okulására. Flash programozás is lesz, ha úgy érzem, hogy van olyan amit szívesen megosztanék másokkal.

Friss topikok

Kék halál

2011.11.13. 09:52 hopetheorc

Nahát, tegnap este szenvedtem ám rendesen. Próbáltam lefuttatni az emulátoron az újonnan beírt scriptet és lefagyott a gép. Egész egyszerűen kidobta a kék halált és kezicsókolom.

Hajnali kettőig szenvedtem vele, újratelepítettem az SDK-t meg az összes AVD-t, aztán feladtam. A kék halál a következőket emlegette:

SYSTEM_SERVICE_EXCEPTION

meg

embDA64.sys

Aztán ma reggel ezekre rákerestem és ritkásan, de talált a gugli rá megoldást. A fórumokon a videokártya meghajtókat emlegetik na meg az antivírus programokat a lehetséges kiváltó okként.

Gondoltam az antivírus programok írói csak nem csinálnak problémát. Videokártya driver fel - Kék halál ismét... Káromkodás ezerrel.

Aztán mondom csak kikapcsolom én a tűzfalat. És lőn...

Tehát az avast free antivirus okozhat meglepetéseket.

Öhmm, update:

Mégsem az antivírus volt. van egy leadtek winfast kütyüm, amin tévét nézünk. Annak a drivere miatt hal be a rendszer. Érdekes módon a legújabb driver frissítése 2008 decemberi. Tehát, ha android fejlesztés van, akkor nincs tv nézés. Howgh.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hopetheorc.blog.hu/api/trackback/id/tr203373954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása